Informacija lengvai suprantama kalba

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba
KPSC Logotipas
KPSC Logotipas

Klaipėdos psichikos sveikatos centras

yra vieta, kur žmonės gauna pagalbą dėl psichikos sveikatos.

Centras padeda, kai žmogus blogai jaučiasi.

Centre dirba specialistai. Šie specialistai padeda žmogui.

KPSC Pastatas

Psichikos sveikata yra žmogaus jausmai ir mintys.

Psichikos sveikata susijusi su tuo, kaip žmogus jaučiasi.

Pavyzdžiui:

  • žmogus jaučiasi liūdnas,
  • žmogui sunku užmigti,
  • žmogui sunku nusiraminti.

Kokią pagalbą centre gali gauti žmogus?

Centre žmogus gali gauti:

  • pokalbį su gydytoju,
  • socialinę pagalbą,
  • gydymą,
  • skubią pagalbą,
  • emocinę pagalbą telefonu.
Psichiatras

Kas dirba Centre?

Centre dirba gydytojas psichiatras.

Psichiatras tikrina žmogaus psichikos sveikatą.

Psichiatras pasako, kokia pagalba žmogui yra reikalinga.

Psichiatras gali paskirti vaistus.

Jeigu reikia, psichiatras siunčia žmogų pas kitą specialistą.

Slaugytoja

Centre dirba slaugytoja.

Slaugytoja paaiškina, kaip vartoti vaistus.

Slaugytoja gali paimti kraujo tyrimui.

Slaugytoja gali suleisti vaistus. Šiuos vaistus paskiria gydytojas.

Slaugytoja gali užrašyti žmogų apsilankymui centre.

Psichologas

Centre dirba psichologas.

Psichologas padeda, kai žmogui sunku.

Pavyzdžiui, kai žmogus:

  • jaučiasi labai liūdnas,
  • jaučia didelę baimę,
  • išgyvena sunkų įvykį.

Jeigu reikia, psichologas siunčia žmogų pas gydytoją psichiatrą.

Socialinis darbuotojas

Centre dirba socialinis darbuotojas.

Socialinis darbuotojas padeda žmogui spręsti kasdienius sunkumus.

Pavyzdžiui, socialinis darbuotojas gali:

  • padėti tvarkyti dokumentus,
  • paaiškinti apie pagalbą,
  • padėti rasti reikiamą įstaigą.
Atvejo vadybininkas

Centre dirba atvejo vadybininkas.

Atvejo vadybininkas kalbasi su žmogum apie jo sunkumus.

Atvejo vadybininkas padeda rasti reikiamą pagalbą.

Pavyzdžiui, atvejo vadybininkas padeda žmogui susitikti su gydytoju.

Atvejo vadybininkas kartu su žmogum nusprendžia, kokios pagalbos reikia.

Skubi pagalba

Kada žmogui reikia skubios pagalbos?

Žmogui reikia skubios pagalbos, jeigu:

  • žmogui kyla minčių apie mirtį,
  • žmogus jaučia labai stiprią baimę.

Ką žmogui daryti, kai reikia skubios pagalbos?

Kai žmogui reikia skubios pagalbos:

  • žmogus skambina numeriu 112.
  • žmogus vyksta į Respublikinės Klaipėdos ligoninės Psichiatrijos skyrių.

Ligoninės adresas yra Baltikalnio gatvė 10A, Klaipėda.

Emocinė pagalba

Skubi emocinė pagalba

Centre galima gauti emocinę pagalbą telefonu.

Pagalbos telefono numeris yra 116 123.

Pagalbos linijos darbuotojai kalba telefonum ir padeda žmogui.

Pagalba teikiama dieną ir naktį.

Skambutis yra nemokamas.

Pagalba internetu

Žmogus gali gauti pagalbą internetu.

Žmogus gali parašyti elektroninį laišką pagalbos linijai.

Elektroninio pašto adresas yra: info@kpsc.lt

Registratūra

Kaip registruotis pas centro darbuotoją?

Žmogus gali registruotis:

  • skambinti telefonu +370 464 100 27,
  • parašyti elektroninį laišką adresu registratura@kpsc.lt,
  • ateiti į centrą darbo valandomis.

Registratūra yra pirmame aukšte.

Registratūra yra dešinėje pusėje.

Darbo laikas

Centro darbo laikas

Centras dirba:

  • Pirmadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • Antradienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • Trečiadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • Ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • Penktadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos.

Šeštadienį ir sekmadienį centras nedirba.

Sveikatos draudimas

Kada už paslaugas centre reikia mokėti?

Už paslaugas centre reikia mokėti, kai originalas neturi sveikatos draudimo.

Sveikatos draudimas reiškia, kad valstybė padeda žmogui , kai jam reikia pagalbos.

Pavyzdžiui:

  • kai žmogus serga
  • kai žmogus negali dirbti
  • kai žmogus išeina į pensiją.

Jeigu žmogus nežino, ar turi sveikatos draudimą, originalas gali skambinti telefonu +370 464 100 27.

Kontaktai

Centro kontaktai

Centro adresas yra: Galinio Pylimo gatvė 3, Klaipėda

Telefono numeris: +370 464 100 27.

Elektroninis paštas: info@kpsc.lt.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Klaipėdos psichikos sveikatos centro vyriausioji medicinos psichologė Vaida Figorienė

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Aušra Šulnienė

Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Karolis Juškėnas

Teksto vertinimą koordinavo Justina Kubilienė

Iliustracijų šaltiniai: