LT RU
Pradžia   »   Veikla   »   Vilties linija

Vilties linija

VILTIES LINIJA PSICHOLOGINĖ ANONIMINĖ PAGALBA TELEFONU 116 123 SUAUGUSIEMS. DIRBA VISĄ PARĄ IR KASDIEN.

Pokalbiai NEMOKAMI iš Omnitel, Bitės, Tele-2 ir fiksuoto ryšio telefonų. Pokalbius apmoka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

„Vilties linija“ teikia skubią anoniminę psichologinę pagalbą telefonu suaugusiems asmenims (30-ies metų ir vyresniems).
Prie telefono budi psichikos sveikatos specialistai ir savanoriai konsultantai:

20:00–06:00 Klaipėdos „Vilties linijos“ psichikos sveikatos specialistai (VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras);

06:00–20:00 Telšių „Vilties linijos“ savanoriai konsultantai, psichologai ir socialiniai darbuotojai (Telšių krizių centras).

„Vilties linijos“ veiklą organizuoja VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras ir Telšių krizių centras.

ISTORIJA IR VEIKLA:

  • Klaipėdos "Paguodos telefono" programa veikia nuo 1988 metų (nuo 2004 metų lapkričio 3 d. tarnybos pavadinimas „Vilties linija”).
  • Klaipėdos „Vilties linija" veikia prie VšĮ Klaipėdos Psichikos sveikatos centro (nuo 2000 - ųjų metų).
  • 1996 - aisiais metais tarnyba įstojo į Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociaciją (LTPPTA) tikrąja nare.
  • Nuo 1998 metų „Paguodos telefonui" buvo skirta 800 - oji paslauga. Skambučiai klientams buvo nemokami iš fiksuoto ryšio telefono. Pokalbius apmoka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.
  • 2003 metų kovo 20 dieną veiklą Klaipėdos mieste pradėjo mobili krizių įveikimo komanda (prie “Paguodos telefono” programos). Veiklą finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė.
  • 2003 metų pabaigoje pradėta teikti psichologinė pagalba ir informacija suaugusiems internetu. Į laiškus atsako Klaipėdos Psichikos sveikatos centro specialistai.
  • 2004 metų lapkričio 3 dieną Klaipėdos “Paguodos telefonas” pradėjo darbą vienu telefono numeriu ir pavadinimu su Telšių „Vilties linija”. Tarnyba dirbo 20 val. per parą kasdien.
  • Nuo 2005 metų sausio mėnesio suaugusieji turi galimybę nemokamai kreiptis psichologinės pagalbos į „Vilties liniją“ ne tik iš fiksuotojo ryšio, bet ir iš Omnitel ir Bitės mobiliojo ryšio telefonų. Nuo 2005 metų spalio mėnesio ir iš Tele-2 tinklo.
  • 2005-aisiais metais į „Vilties liniją“ buvo skambinama daugiau nei 25 tūkstančius kartų, t. y. beveik 4 kartus daugiau nei 2004-aisiais metais. Daugiau nei tūkstantis žmonių skambino turėdami minčių apie savižudybę. Didžiausia skambinusiųjų grupė pagal amžių buvo vyresni nei 35 metų.
  • 2003-2005-aisiais metais internetu gauta 350 laiškų. Psichologinę pagalbą bei informaciją visiems besikreipiantiems suteikė Psichikos sveikatos centro specialistai.
  • 2006 metų balandžio 7 dieną „Vilties linija“ pradeda dirbti visą parą kasdien.

KLAIPĖDOS „VILTIES LINIJOS“ VEIKLĄ REMIA:

  • LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija
  • Klaipėdos miesto savivaldybė
  • VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras
  • Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacija
  • Dienraščiai „Vakarų ekspresas" ir „Klaipėda"
  • Televizija „Balticum"

„Vilties“ linijos veiklos ataskaita už 2002 - 2005 m.

KONTAKTAI:

Koordinatorė: Violeta Kniukštienė
El. paštas: vilties.linija@gmail.com

VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras
Galinio Pylimo g., 3, LT–91231, Klaipėda
Tel./Fax: (8-46) 41 00 31. 

 

Klaipėdos psichikos sveikatos centras, VšĮ     
Įstaigos kodas: 141879453
Galinio Pylimo g. 3, LT-91231 Klaipėda

Tel. / faks. 8 (46) 41 00 31
El. paštas: info@kpsc.lt

 

Darbo laikas

 

I-V                          VI
8:00 - 20:00         9:00-13:00

                        

Žiūrėti didesnį žemėlapį