Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.
LT RU
Pradžia   »   Veikla   »   Vilties linija

Vilties linija

VILTIES LINIJA PSICHOLOGINĖ ANONIMINĖ PAGALBA TELEFONU 116 123 SUAUGUSIEMS. DIRBA VISĄ PARĄ IR KASDIEN.

Pokalbiai NEMOKAMI iš Omnitel, Bitės, Tele-2 ir fiksuoto ryšio telefonų. Pokalbius apmoka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

„Vilties linija“ teikia skubią anoniminę psichologinę pagalbą telefonu suaugusiems asmenims (30-ies metų ir vyresniems).
Prie telefono budi psichikos sveikatos specialistai ir savanoriai konsultantai:

20:00–06:00 Klaipėdos „Vilties linijos“ psichikos sveikatos specialistai (VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras);

06:00–20:00 Telšių „Vilties linijos“ savanoriai konsultantai, psichologai ir socialiniai darbuotojai (Telšių krizių centras).

„Vilties linijos“ veiklą organizuoja VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras ir Telšių krizių centras.

ISTORIJA IR VEIKLA:

  • Klaipėdos "Paguodos telefono" programa veikia nuo 1988 metų (nuo 2004 metų lapkričio 3 d. tarnybos pavadinimas „Vilties linija”).
  • Klaipėdos „Vilties linija" veikia prie VšĮ Klaipėdos Psichikos sveikatos centro (nuo 2000 - ųjų metų).
  • 1996 - aisiais metais tarnyba įstojo į Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociaciją (LTPPTA) tikrąja nare.
  • Nuo 1998 metų „Paguodos telefonui" buvo skirta 800 - oji paslauga. Skambučiai klientams buvo nemokami iš fiksuoto ryšio telefono. Pokalbius apmoka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.
  • 2003 metų kovo 20 dieną veiklą Klaipėdos mieste pradėjo mobili krizių įveikimo komanda (prie “Paguodos telefono” programos). Veiklą finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė.
  • 2003 metų pabaigoje pradėta teikti psichologinė pagalba ir informacija suaugusiems internetu. Į laiškus atsako Klaipėdos Psichikos sveikatos centro specialistai.
  • 2004 metų lapkričio 3 dieną Klaipėdos “Paguodos telefonas” pradėjo darbą vienu telefono numeriu ir pavadinimu su Telšių „Vilties linija”. Tarnyba dirbo 20 val. per parą kasdien.
  • Nuo 2005 metų sausio mėnesio suaugusieji turi galimybę nemokamai kreiptis psichologinės pagalbos į „Vilties liniją“ ne tik iš fiksuotojo ryšio, bet ir iš Omnitel ir Bitės mobiliojo ryšio telefonų. Nuo 2005 metų spalio mėnesio ir iš Tele-2 tinklo.
  • 2005-aisiais metais į „Vilties liniją“ buvo skambinama daugiau nei 25 tūkstančius kartų, t. y. beveik 4 kartus daugiau nei 2004-aisiais metais. Daugiau nei tūkstantis žmonių skambino turėdami minčių apie savižudybę. Didžiausia skambinusiųjų grupė pagal amžių buvo vyresni nei 35 metų.
  • 2003-2005-aisiais metais internetu gauta 350 laiškų. Psichologinę pagalbą bei informaciją visiems besikreipiantiems suteikė Psichikos sveikatos centro specialistai.
  • 2006 metų balandžio 7 dieną „Vilties linija“ pradeda dirbti visą parą kasdien.

KLAIPĖDOS „VILTIES LINIJOS“ VEIKLĄ REMIA:

  • LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija
  • Klaipėdos miesto savivaldybė
  • VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras
  • Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacija
  • Dienraščiai „Vakarų ekspresas" ir „Klaipėda"
  • Televizija „Balticum"

„Vilties“ linijos veiklos ataskaita už 2002 - 2005 m.

KONTAKTAI:

Koordinatorė: Sandra Anuškevičienė
El. paštas: vilties.linija@gmail.com

VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras
Galinio Pylimo g., 3, LT–91231, Klaipėda
Tel./Fax: (8-46) 41 00 31. 

 

Klaipėdos psichikos sveikatos centras, VšĮ     
Įstaigos kodas: 141879453
Galinio Pylimo g. 3, LT-91231 Klaipėda

Tel. / faks. 8 (46) 41 00 31
El. paštas: info@kpsc.lt

 

Darbo laikas

 

I-V                          VI
8:00 - 20:00         9:00-13:00

                        

Žiūrėti didesnį žemėlapį